Infolinia (58) 340 44 00

Jesteś sprawcą szkody

Zgłoszenie szkody musi nastąpić zawsze przez Centrum Techniczne Grupy Masterlease.

Dlatego w żadnym wypadku prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do jakiegokolwiek towarzystwa ubezpieczeniowego.

Po upewnieniu się, że Ty lub któryś z uczestników kolizji nie potrzebuje udzielenia pierwszej pomocy czy wezwania Pogotowia Ratunkowego, podejmij następujące kroki:

1. Wezwij Policję na miejsce zdarzenia. Zanotuj dane jednostki Policji, która obsługiwała zdarzenie

 

Dla poszkodowanego sporządź na miejscu zdarzenia oświadczenie potwierdzające okoliczności zdarzenia zawierające następujące informacje:

  • model i markę pojazdu oraz numer rejestracyjny,
  • dane właściciela pojazdu,
  • dane kierującego w momencie kolizji,
  • nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego (samochody Grupy Masterlease mają ubezpieczenia pakietowe ze wspólnym numerem polisy AC, OC i NW),
  • opis okoliczności zdarzenia.
  • opis uszkodzeń,
  • dane osobowe ewentualnych świadków

Druk oświadczenia radzimy wydrukować i wozić zawsze w samochodzie.

2. Powiadom telefonicznie Centrum Techniczne Grupy Masterlease.

UWAGA!

W razie potrzeby pomoc drogowa jest wysyłana przez Centrum Techniczne Grupy Masterlease lub Assistance Grupy Masterlease.

Prosimy nie korzystać z innych pomocy drogowych bez zgody Grupy Masterlease.

 

3. Wypełnij otrzymane druki zgłoszeniowe i niezwłocznie prześlij je do CT Grupy Masterlease:

  • faksem na nr 58 741 89 99, lub
  • e-mailem w postaci zeskanowanej na adres:

Zgłoszenie szkody musi nastąpić poprzez CT Grupy Masterlease,

- prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego

4. Przekaż (najpóźniej do dnia odbioru samochodu po naprawie!) do działu blacharsko - lakierniczego warsztatu wykonującego naprawę następujące dokumenty:

  • oryginał wypełnionych druków zgłoszenia szkody
  • kserokopię prawa jazdy potwierdzoną za zgodność (przez serwis lub zakład pracy),
  • kserokopię dowodu rejestracyjnego potwierdzoną za zgodność (j.w.),
  • ew. inne dokumenty związane ze szkodą: oświadczenie sprawcy,
  • zaświadczenie lub kopię notatki z Policji

Uwaga!

Samochód nie zostanie wydany do czasu przekazania w/w dokumentów.

5. Termin i miejsce podstawienia samochodu do naprawy oraz wydania ew. samochodu zastępczego zostanie uzgodniony telefonicznie z Centrum Technicznym Grupy Masterlease.

Kontakt z COK

Zapytaj o ofertę

Oferta: (58) 58 58 168

BOK: (58) 340 44 01

E-mail: centrala@masterlease.pl

* Pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych w celu ewentualnego zawarcia umowy leasingu, w celach marketingowych, oraz na umieszczenie ich w bazach adresowych firm Futura Leasing S.A., Prime Car Management S.A. oraz Masterlease sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsk. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997, Dz. U.97 Nr133 poz. 883)

Wypełniając niniejszy formularz i udostępniając adres elektroniczny, wyrażam zgodę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym ofert handlowych.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×