Infolinia (58) 340 44 00

Przeglądy, naprawy, awarie

Przeglądy i naprawy

  • Aby zgłosić pojazd do przeglądu lub usunięcia usterki, należy zadzwonić lub wysłać e-mail do CT Grupy Masterlease. Konsultant dokona wyboru serwisu i ustali wspólnie z Tobą termin naprawy.
  • Zostaniesz poproszony o odwiedzenie serwisu wskazanego przez CT Masterlease i o podpisanie zlecenia serwisowego.
  • W sytuacji, gdy zajdzie potrzeba rozszerzenia zakresu usługi, skontaktuj się z CT Grupy Masterlease.
  • Po odbiorze auta z serwisu wszystkie uwagi możesz zgłaszać do CT Grupy Masterlease telefonicznie lub e-mailem.

Awaria (auto nie jedzie)

  • Aby zgłosić awarię, należy zadzwonić do CT Grupy Masterlease lub do Assistance Grupy Masterlease.
  • Konsultant doradzi sposób postępowania, pomoże zorganizować transport auta do serwisu i ewentualne dostarczenie samochodu zastępczego.

Centrum Techniczne Grupy Masterlease
58 340 44 01

Kontakt z COK

Zapytaj o ofertę

Oferta: (58) 58 58 168

BOK: (58) 340 44 01

E-mail: centrala@masterlease.pl

* Pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych w celu ewentualnego zawarcia umowy leasingu, w celach marketingowych, oraz na umieszczenie ich w bazach adresowych firm Futura Leasing S.A., Prime Car Management S.A. oraz Masterlease sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsk. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997, Dz. U.97 Nr133 poz. 883)

Wypełniając niniejszy formularz i udostępniając adres elektroniczny, wyrażam zgodę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym ofert handlowych.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×